Kong David beskriver i sine salmer
hvordan det er at være 'på Herrens mark'

Jeg satte alt mit håb til Herren.
Da bøjed' han sig ned til mig
og hørte mit råb.

Og han trak mig op af den øde grav,
op af slam og dynd;
han satte min fod på klippen,
så jeg kunne stå fast.

Og han lagde mig en ny sang i munden.

Davids Salme 40,2-4a

www.paaherrensmark.dk

Tilbuddet henvender sig til mennesker, der måske ikke går meget i kirke, men som vedkender sig en åndelig søgen eller interesse, og som er parate til at gøre et stykke arbejde for at finde og udvikle deres åndelige talenter.

Tilbuddet kan også være af interesse for mennesker, hvis religiøse liv er tørret ud eller groet fast i vaner, eller som ønsker at fordybe sig i evangeliet og handle ud fra det.

Vi modtager gerne forespørgsel om arrangementer for din menighed.

Arbejdet foregår på folkekirkens grund, med åbenhed og økumenisk udsyn.

Projektets postadresse:

På Herrens Mark,
Diakonissestiftelsen
Peter Bangs Vej 1
2000 Frederiksberg

Venlig hilsen,
Holger Madsen, projektleder
diakon, meditationslærer