Kære Taize-interesserede

Hermed program til taizeandagten torsdag den 11. april 2013.
I Emmauskirken - Diakonissestiftelsen, Peter Bangs Vej 1 Frederiksberg

Venlig hilsen, Holger Madsen
www.paaherrensmark.dk 
--------------------------------------------------------
Program: 
T 1 * Gud lad nu mine tanker samles hos dig 
T 4 Dig tilbeder vi Kristus

Læsning: 1 Tim 1, 12-16  Paulus' eksempel 

T 63 Jesus, Guds Søn, du lys i mit indre

Læsning: 1 Pet  5,10-11 

T 93* O Christe Domine Jesu – Hertil evt. overstemme /solo: Til dig min Gud jeg løfter min sjæl
 ------------------ Stilhed 5-7 minutter ------------------------------------------------- 
Stilheden sluttes med samme sang med lidt færre gentagelser. Evt. overstemme /solo: Herren er min hyrde 
Om overstemmer, se særskilt nodeark med transponeret lav version. 

Kort bøn / Broder Roger af Taizé / og Fadervor 

T 20 Benedictus qou venit - Kanon 
T 111 * Ubi caritas et amor, ubi caritas Deus ibi est 
________________________________________________________________
* NB: De med * mærkede sange tænker vi at lade være gennemgående et antal gange
________________________________________________________________
Efter en kort pause er der workshop, hvor vi bl.a. arbejder mere med nogle af de samme sange, frem til kl. 19. 
Pga. Helligdagen den 9. maj bliver næste Taizeandagt torsdag den 13 juni kl. 17.
Dette bliver sidste Taizeandagt inden sommerferien.  

www.paaherrensmark.dk